11. Opis
bibliograficzny rozdziału/artykułu w pracy zbiorowej (książce pod redakcją) -
wymagane elementy opisu:
nazwisko autora, inicjał imienia,
rok wydania,
tytuł rozdziału/artykułu.
podtytuł (napisane
kursywą, wyrazy tytułu i podtytułu w języku angielskim, z wyjątkiem spójników i
przyimków, zaczynamy wielkimi literami), w: nazwisko redaktora, inicjał imienia (red.),
tytuł pracy
zbiorowej. podtytuł (napisane
kursywą, wyrazy tytułu i podtytułu w języku angielskim, z wyjątkiem spójników i
przyimków, zaczynamy wielkimi literami),
wydawnictwo,
miejsce wydania, strony.
Przykłady:
|
Przypis
|
Bibliografia
|
Jeden autor
|
[Stefańska 2001]
|
Stefańska, M., 2001, Wizerunek przedsiębiorstwa, w:
Mruk, H.
(red.), Marketing. Nowości i trendy, Wydawnictwo
Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań, s. 36-39.
|
Dwóch
autorów
|
[Stryj akiewicz i
Wajda 2006]
|
Stryjakiewicz, T., Wajda, J., 2006, Funkcjonowanie
jednostek
sektora badawczo-rozwojowego w świetle założeń RIS
"Innowacyjna Wielkopolska", w: Gaczek, M., Stryjakiewicz, T.
(red.), System Innowacji w Wielkopolsce - podsumowanie 2-letniego okresu
wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji, TotalDruk, Poznań, s. 85-116.
|
Trzech
autorów
|
!Fadaeva, Nikulin
i Vinogradsky
2002]
|
Fadaeva, O.,
Nikulin, A., Vinogradsky, V., 2002, Informal
Economy of Rural Households.
Restructuring of Family Networks and Strategies, w: Neef, R. (ed.), The
Social Impact of Informal Economies in Eastern Europe, Ashgate, Alderhot, s.
23-45.
|
Artykuł w
zeszycie
naukowym
|
[Gaczek 2006]
|
Gaczek, W.M., 2006, Polaryzacja czy wyrównanie szans
rozwoju gospodarczego w regionach Polski, w:
Korenik, S., Wilk, K. (red.), Gospodarka - przestrzeń - rozwój, Prace Naukowe
Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu nr 1143, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej
im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław, s. 23-37.
|
Materiały z
konferencji
|
[Walczak i Wiza
2007]
|
Walczak, K.,
Wiza, W.R., 2007, Designing Behaviour-rich
Interactive Virtual Museum
Exhibitions, w: Arnold, D., Niccolucci, F., Chalmers, A. (eds.), VAST 2007.
The 8th International Symposium on Virtual Reality, Archaeology and Cultural
Heritage. The 5th EUROGRAPHICS Workshop on Graphics and Cultural Heritage.
Brighton, UK 2007, November 26-30, Eurographics Association, Aire-la- Villes,
s. 101-108.
|
12. Opisy bibliograficzne publikacji
wydanych przez instytucje rządowe, organizacje, firmy (brak autora lub
redaktora ) - wymagane elementy opisu:
nazwa instytucji sprawczej (pełna
nazwa lub skrót nazwy), rok wydania, tytuł. podtytuł (napisane kursywą, wyrazy tytułu i podtytułu w języku
angielskim, z wyjątkiem spójników i przyimków, zaczynamy wielkimi literami), wydawnictwo, miejsce wydania.
Przypis
|
Bibliografia
|
[European Comission 2004]
|
European
Commission 2004, First Report on the
Implementation of the Internal
Market Strategy 2003-2006, Office for Official Publications of the European
Communities, Luxembourg.
|
[GUS 2009]
|
GUS, 2009, Rocznik demograficzny 2008,
Zakład Wydawnictw Statystycznych, Warszawa.
|
[NBP 1997]
|
NBP, 1997, Sprawozdanie z realizacji polityki
pieniężnej w roku 1996, NBP, Warszawa.
|
13. Opisy bibliograficzne artykułów z czasopism - wymagane
elementy opisu: nazwisko autora, inicjał imienia, rok wydania, tytuł artykułu. podtytuł (napisane kursywą; wyrazy tytułu i podtytułu w języku
angielskim, z wyjątkiem spójników i przyimków, zaczynamy wielkimi literami), nazwa czasopisma, numer czasopisma,
strony.
|
Przypis
|
Bibliografia
|
Jeden autor
|
[Bludnik 2009]
|
Bludnik, I., 2009, Redukcjonizm w modelach neokeynesowskich,
Ekonomista, nr 6, s. 761-774.
|
Dwóch autorów
|
[Conley i Galeson
1998]
|
Conley, T.G.,
Galeson, D.W., 1998, Nativity and Wealth in Mid-nineteenth Century Cities,
Journal of Economic History, vol. 58, no. 2, s. 468-493.
|
Trzech autorów
|
ISchroder,
Berghaus i
Zimmerman 2005]
|
Schroder, H.,
Berghaus, N., Zimmerman, G., 2005, Das Blickverhalten der Kunden als
Grundlage fur die Warenplatzierung im Lebensmitteleinzelhande, Der Markt,
Vol. 44, Nr. 1, s. 31-43.
|
Powyżej trzech
autorów
|
[Holley i in. 2000]
|
Hooley, G.,
Cox, T., Fahy, J., Shipley, D., Beracs, J., Fonfara, K., Snoj, B., 2000,
Market Orientation in the Transition Economies of Central Europe. Tests of
the Narver and Slater Market Orientation Scales, Journal of Business
Research, vol. 50, iss. 3, s. 273-285.
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarze są moderowane